|
Berichten van afgelopen |
 |
|
 |
|
 |
| Auteur |
Bericht |
Tonytje
Tik je vriendin aan, als je mij ziet staan op straat!

Items
Jobs: Bloemist, Mcdonalds drive in 4100 euro
Bank: 307437 Euro
|
|
Maikel,
Zoals altijd, heb je weer gelijk! _________________
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
| Auteur |
Bericht |
funyboyke
The Real PS-T Stig! Administrator

Geregistreerd op: 22-9-2007 Age: 19 Berichten: 9828 Woonplaats: Belgium Items
Jobs: Huisarts, Architect 167956 euro
Bank: 0 Euro
|
|
Goed, the final part.
It's now or never!
Win or lose.
Go for it!
Niko remt een beetje af, want er zijn nog maar 2 tegenstanders. Dus die moet hij dan even uitschakelen.
Miv ziet dat en vertraagd ook een beetje. Hij heeft geen voorbumper meer, dus er zo opknallen gaat niet goed komen.
Maar door al dat afremmen, zien ze beide een groot gevaarte afkomen in hun spiegel.... IT'S TONYTJE!
Ze rijden nu alle 3 dicht bij elkaar.
Niko besluit zijn lada in de strijdt te gooien en druk bruusk op zijn rem. Miv kan het nog net ontwijken maar voor tonytje is het te laat.
De lada knalt tegen de band van de hummer, die al half uit elkaar lag. De velg lost en de hummer slipt. Tonytje is out!
Ook een zware klap voor de lada, gelukkig dat niko er ee stevige rolkooi heeft opgezet.
Nu blijven er nog 2 deelnemers over.
Miv rijdt vooraan en probeerd dezelfde methode te gebruiken als niko. Hij drukt de rem in en de lade vliegt over de hoek van de subaru.
Dit is de momment! De lada is nu vlak naast hem. Miv draait aan het stuur en rijdt in de zijkant van de niva.
De lada komt zo wel hevig in aanraking met de moteur van de subaru, daardoor is die flink beschadigd. Maar tegelijk vliegt hij ook de baan af, overkop.
Beide uitgeschakeld... maar wie is er nu gewonnen?
We bekijken de beelden nog een aantal keren.
Zo zien we duidelijk dat dat de niva van de grond gaat, de subaru uitschakeld en dan overkop gaat.
In die volgorde.
Dat betekend dus dat Niko deze race wint!
De eindstand:
1. Nikko
2. M.I.V. Design.
3. Tonytje
4. TA-03F
5. ossewous
6. Skylar
7. Bart
8. Gabbermaikel
9. Fnf_racer
de prijzen:
1) 50000
2) 30000
3) 10000
Maar we zitten natuurlijk nog met flink wat schade.
Nikko zijn lada heeft flink afgezien achteraan en is naarna nog overkop gegaan. Vooral carrosserie schade hier. Onze expert schat de schade op € 11800.
Miv design zijn subaru heeft een volledig nieuwe voorbumper nodig, ook de moteur heeft afgezien. Schade € 9000
Tonytje zijn hummer heeft hevige strijden meegemaakt en is daarbij ook nog eens zijn wiel verloren. Schade € 9600
TA-03F zijn porsche ziet er niet goed uit vooraan. Schade € 18640
Ossewous zijn achterste wielkas en toebehoren is kapot en tonytje heeft de voorkant bewerkt. Schade € 12840
skylar zijn bmw heeft ook wat afgezien. Schade € 11050
Bart zijn ferrari heeft ook wat meegemaakt. Schade is geschat op € 17750
Gabbermaikel zijn mercedes heeft het nog het eergste gehad van allemaal. Schade € 22980
Fnf_racer zijn golfje is ook verpletterd. Schade € 19520
Maar als kerst cadeau wil PS-T deze schade voor 1/3 vergoeden!
+ je krijgt de keuze om de auto in te ruilen(aan de ps-t account) of het geld te betalen.
Komt op het volgende neer:
1. Nikko 50000 gewonnen - 7867 schade = 42133 gewonnen
2. M.I.V. Design. 30000 - 6000 = 24000 gewonnen
3. Tonytje 10000 - 6400 = 3600 gewonnen
4. TA-03F € 12427
5. ossewous € 8560
6. Skylar € 7367
7. Bart € 11834
8. Gabbermaikel € 15320
9. Fnf_racer € 13014
De top 3 hoeft dus niets meer te doen, deze krijgen hun gewonnen bedrag zodadelijk op hun rekening en de schade wordt volledig hersteld.
De andere moet de vermelde bedragen betalen aan de PS-T account voor 24/01/2010 of hun auto inzenden*
Doen zij dit niet, zal PS-T dit bedrag zelf afnemen, zonder de kerstkorting en + 1/3 boete.
*enkel de base. Performance onderdelen mag je bijhouden _________________
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
| Auteur |
Bericht |
gabbermaikel Warnings : 2 wat niet past wordt gelast!

Items
Jobs: Tandarts, Webontwerper 125899 euro
|
|
dan lever ik mijn limo wel weer in want dat is hij niet waard hoor
en dan maak ik meteen maar een nieuwe _________________ disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie. |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
| Auteur |
Bericht |
FnF_Racer
wait, WHUT? who's this?
Geregistreerd op: 21-11-2007 Age: 22 Berichten: 3256 Woonplaats: Roalte Items
Jobs: Slager, Bakker 339450 euro
|
|
ik wil eigenlijk een nieuwe golf dan, als er een Hummer overheen is gereden.......
tis was eigenlijk de bedoeling om van de golf af te komen, maar ik ben hem toch aan het tunen, dus ik betaal voorlopig de schade maar..... _________________ deze gebruiker heeft het forum verlaten.
elke hedendaagse post die u leest van deze gebruiker, is alleen ter info. of hij probeert grappig te zijn.
de groeten. |
|
 |
|
|