en ze gebruiken mac's, maar moet ook wel te doen zijn met het geen ik heb. Alleen natuurlijk niet die video kwaliteit
maar kep er geen goesting in _________________
Auteur
Bericht
M.I.V. Design.
later rijd'k m'n wielkasse kapot en hang ik een sticker "i'm so hellaflush i have this damage to prove it"
_________________ disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
ik zou daar nog wel eens heen willen, het liefst met een eigen vw maar anders gewoon om te kijken _________________ disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
anders met iedereen derheen gaan, als PS-T meet.... oh shit, kan niet, heb een Opel...
kan mijn broertjes MK3 Golfje wel meenemen anders, of de Seat van mijn Pa....
trouwens: die golf, misschien dat ik het fout heb, maar dat die rookt als die wegtrekt, is toch niet normaal? wielspin als je half op snelheid bent?
zag trouwens een Passat Break rijden vandaag, met Wortersee Tour op de achterklep.
oudere, laag, met BBS velgjes dacht ik. :O kwam bijna klaar. _________________ deze gebruiker heeft het forum verlaten.
elke hedendaagse post die u leest van deze gebruiker, is alleen ter info. of hij probeert grappig te zijn.
de groeten.
Auteur
Bericht
gabbermaikel Warnings : 2 wat niet past wordt gelast!
dat je op snelheid nog wielspin krijgt is een teken van teveel power/te weinig grip
en je kan dat ook krijgen door een turbo die te abrupt er in komt of door te wild te doen met de koppeling _________________ disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.