ja maar op een motor kan dat ook niet zo erg als in een auto
ik kijk dan liever iets van wtcc of zo'n merken cup ofzo(suzuki swift cup en dat soort dingen)
die lui die durven elkaar wel gewoon te raken en daar word echt hard om de eerste plek gevochten enz
en ik snap ook wel dat het op de snelheden van de swift cup een stuk veiliger is, maar daar gebeurt tenminste nog wat _________________ disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
heb net een stukje van e6 gezien.
en ik ben het toch totaal oneens met Clarkson over die ferrari.
Ik vind dat echt één van de lelijkste ferrari's ooit!
en 3 uitlaten naast elkaar...wtf..dikke rice mobiel.
Het geluid vond ik trouwens ook niet zo speciaal. _________________
Clakson zei dat alle ferrari's mooi zijn, maar eigenlijk ook niet, want deze is pas echt mooi.
Maar ik vind ferrari lelijk, met uitzondering van de oude modellen.
die dino en stuff is wel knap.
Maar een enzo, f50, testarossa,... allemaal lelijke bakken.
En die nieuwe vind ik echt een mormel.
2 uitlaten naast elkaar kan perfect.(tenzij ze te breedt zijn)
Maar 3 is gewoon lelijk.
En ik zei NAAST elkaar, want zonda uitlaten zijn wel nice. _________________
Auteur
Bericht
Nikko
Administrator
Geregistreerd op: 21-11-2007 Age: 20 Berichten: 9012 Woonplaats: Lombardsyde, de kust Items
Jobs: Tandarts, Architect 27924 euro
Bank: 2443213 Euro
Ik heb altijd gezegd dat ik Ferrari niet mooi vond. De 599GTB was best wel ok, en die nieuwe california en 458 Italia zijn wel erg nice. Alleen idd de uitlaten (is bij de california ook). Ik denk dat Ferrari gwn een nieuwe designer moet vinden voor de uitlaten en dan komt alles wel goed _________________
ik vind alle oude ferrari's wel mooi tot de 360. vanaf de enzo en f430 ging het ineens vet hard achteruit. maar de 599 gtb was wel weer super nice. en deze vind ik ook niet lelijk. _________________
Dus volgend seizoen wrss een nieuwe stig.
De vorige was zwart. Toen die ontdekt werd, kreeg de stig een nieuw pak. Ik ben benieuwd of hij nu ook een ander kleurtje krijgt _________________